21 Φεβ 2015

Επιβάτης κοιμάται στο πλοίο, ξυπνάει με τατουάζ το σήμα της Blue Star στον ώμο !!!

blue-star-car-540x430Με εσπευσμένες διαδικασίες μετά από εντολή του υπουργού Δικαιοσύνης εκδικάζεται την επόμενη εβδομάδα μια πολύκροτη υπόθεση η οποία «τάραξε τα νερά» το καλοκαίρι που μας πέρασε. Πρόκειται για την υπόθεση επιβάτη του δρομολογίου Δονούσα-Πειραιάς στις 11 Αυγούστου, ο οποίος όταν έφτασε στο λιμάνι διαπίστωσε πως στον δεξί του ώμο έφερε τατουάζ με το σήμα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Σύμφωνα με την μαρτυρία του θύματος της υπόθεσης, ο ίδιος επιβιβάστηκε στις 3:20π.μ. και με τη βοήθεια υπνωτικών χαπιών κατάφερε να βρει έναν καναπέ να αποκοιμηθεί σε μια ξεχασμένη γωνιά του πλοίου. Μετά από 6 ώρες ξύπνησε, έχοντας μια έντονη αίσθηση μουδιάσματος στον δεξί του ώμο, στην οποία δεν έδωσε ιδιαίτερη σημασία θεωρώντας πως οφείλεται σε κάποια παράξενη στάση κατά τη διάρκεια του πολύωρου ύπνου του. Όταν ωστόσο αποβιβάστηκε από το πλοίο, με έκπληξη και απορία διαπίστωσε την ύπαρξη του τατουάζ με το σήμα της Blue Star. Αμέσως έσπευσε να ρωτήσει τους υπαλλήλους της εταιρείας στο χώρο του λιμανιού, με τις απαντήσεις που πήρε να είναι συγκεχυμένες.


Έπειτα από επίμονες ερωτήσεις, υπάλληλος της εταιρείας αποκάλυψε πως η τακτική του τατουάζ στους κοιμισμένους επιβάτες αποτελεί εντολή του τμήματος μάρκετινγκ από το φετινό καλοκαίρι, μιας και τα αυτοκόλλητα στα αυτοκίνητα δεν κρίθηκαν ως αρκετά αποδοτικό μέτρο. Ο επιβάτης τότε επικοινώνησε με τις αρχές, οι οποίες ξεκίνησαν έρευνα επί του θέματος, μιας και στα χέρια τους είχαν φτάσει κι άλλες παρόμοιες καταγγελίες από επιβάτες που τους είχε πάρει ο ύπνος και ξύπνησαν με το τατουάζ του σήματος της εταιρείας σε κάποιο σημείο του σώματός τους.

Εύρημα-κλειδί στα χέρια του εισαγγελέα αποτελεί ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που φαίνεται να έχει αποσταλεί από την πλοιοκτήτρια εταιρία σε όλους τους καπετάνιους του στόλου της και περιέχει οδηγίες για την «ομαλή εκτέλεση του δρομολογίου, την εταιρική εικόνα και το μάρκετινγκ στη νέα εποχή». Πηγές του δικαστικού ρεπορτάζ δεν έχουν ακόμα επιβεβαιώσει την ύπαρξη οδηγίας για το τατουάζ αλλά μιλούν για σημεία όπου το επίμαχο e-mail ανέφερε τα εξής:
  • Περισσότερα από ένα αυτοκόλλητα πλέον σε κάθε αυτοκίνητο και τουλάχιστον ένα μεγάλο στην μέση του παρμπρίζ
  • Βάψιμο-έκπληξη ενός τυχαίου αυτοκινήτου εξ ολοκλήρου στα χρώματα της εταιρείας
  • Επιστράτευση όσο το δυνατόν πιο όμορφων σκυλιών και γατών για «πρέσβεις» της εταιρικής εικόνας στα καταστρώματα των πλοίων
Σύμφωνα με πληροφορίες, η υπεράσπιση φημολογείται ότι δεν θα αρνηθεί πως είχε δώσει σχετικές οδηγίες σε ότι αφορά τα τατουάζ, όμως θα ισχυριστεί πως πρόκειται για μια αποτελεσματική και αναγκαία μέθοδο για το ξύπνημα επιβατών που κοιμούνται βαριά και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μέθοδο μάρκετινγκ. Το «Κουλούρι» θα σας κρατήσει ενήμερους για όλες τις εξελίξεις της πολύκροτης αυτής δίκης.

tokoulouri.com
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: